• Informacje na temat:

    fajne ciasto z makiem

Artykuły na temat: fajne ciasto z makiem
  • Wciąż słyszę o tym serniku, ale nikt nie wie, jak się go robi? Chciałabym coś nowego w te święta wymyślić. Może jakiś inny przepis na coś sprawdzonego i fajnego? Jakoś mi brak weny. Chciałabym coś sernikowego, ale inaczej, coś z makiem, ale inaczej, coś może z lekkim kremem? Szukam, ale jakoś mi tak skrzydła opadły i mi to ciężko idzie...

  • Siostra Anastazja przechodzi na emeryturę

    ...na kuchennej blasze proziaki (placki z sodą)... - O tak, proziaki są mi doskonale znane, ale u mnie w domu na blasze piekło się też trochę rzadsze, rozrabiane ciasto. Do tych placków mama podawała(...) też pieczone proste drożdżowe ciasta zawijane z marmoladą lub z jabłkami. No i oczywiście z makiem - dawniej można było siać go bez pozwoleń, był więc dość popularny. Podkarpacie to także pierogi...

  • ...co jakis czas czy jest gotowe (widelcem lub patyczkiem). Lubie moja wersje bo jest szybsza a ciasto takie fajne, wilgotne. No dobra, juz was nie zanudzam, mialam jeszcze tylko wspomniec o tym jak(...) lepiej, zrobie i u siebie. Tak wiec ciasto bananowe. Zaznaczam, ze to ciasto nie ma bardzo mocnego bananowego smaku, ale ma wilgotnosc dzieki owocom, wiec nawet jak ktos nie jest milosnikiem...

  • ...jedli ze smakiem:)  Nie powiem  było mi bardzo przyjemnie. A ponieważ za 2 tygodnie jest dzien babci i dzaidka złapałam 2 mamy i poprosiłam o upieczenie jakiegoś ciasta z tej okazji. Ja sama tez to...

Przepisy na temat: fajne ciasto z makiem
  • Najlepsze słodkości z rabarbarem

    Szybkie ciasto rabarbarowo-bananowe Składniki na 12 kawałków: - 350 g rabarbaru, - 1 łyżka+150 g cukru, - 150 g twarożku, - 6 łyżek mleka, - 6 łyżek oleju, - opakowanie cukru waniliowego(...) dodawać pozostałą mąkę, najpierw wyrabiając robotem, później ręcznie. Ciasto rozwałkować na krążek o średnicy ok 26 cm, i umieścić w natłuszczonej okrągłej formie. Do rabarbaru dodać banany pokrojone...

  • Monika Mrozowska: pierwsza zasada zdrowych wypieków - zrób je sam

    ...: Czyli jakie? M.M.: Jeśli chciałam ciasto dosłodzić używałam miodu albo syropu klonowego, czasem stewii. Osobiście bardzo lubię masło i w niektórych przepisach ono się znalazło, ale wiem, że są(...), że nadaje się ona jedynie do pieczywa, ale warto spróbować zrobić najprostszą kruszonkę na bazie mąki orkiszowej, oleju kokosowego i miód. To wszystko mieszamy i łączymy z owocami. Ciasto wychodzi...

  • Zdrowsza alternatywa dla popcornu i paluszków

    ...postępujemy następująco: "Piekarnik nagrzej do 180 st. C. Na blacie kuchennym zmieszaj jajko, mąkę i masło. Zagnieć wszystko na jednolitą masę i zagniataj ciasto jeszcze około 1-2 minut. Możliwe, że trzeba będzie podsypywać ciasto mąką, rób to śmiało. Wsyp łyżkę mąki na blat i rozprowadź ją. Urywaj kawałki ciasta wielkości piłeczki do ping-ponga i roluj po blacie posypanym mąką, tak, żeby...

Dyskusje na temat: fajne ciasto z makiem
  • Re: Szukam przepisów na tanie ciasta

    niedrogie i sprawnie sie je podaje.Nie wiem czy znasz przepis...ciasto babkowe dzielimy na 4 czesci-jedna jest biala,do jednej dajemy cacao do trzeciej mak,a do czwartej kisiel czerwony.I naklada sie to na blache i piecze oczywiscie...polewa lukrem,lub posypuje cukrem pudrem. Pieklam tez drozdzowe z makiem i piana z bialek.Kolezanki tez piekly murzynki, z polewa i kokosem-bardzo fajne ciasto i tanie