• Informacje na temat:

    fajne drinki na impreze

Artykuły na temat: fajne drinki na impreze
  • Wczoraj wpadlam do biura tylko na chwile, przygotowac materialy na wieczorna impreze. Bylismy sponsorem inauguracji lata przez organizacje Discover America,...

  • ...bawi sie sam AUDI KLUB czyli my!!! na dodatek rezerwacja 100 zl i nic nie wolno :( fajnie sie wybawilam, w koncu bylo z kim kilkunastu facetow i 3 babczki :] w tym ja :) przynajmniej drinki za darmo...

  • Nie martwią mnie zmarszczki

    ...- takie same fajne urodziny jak inne, tyle że okrągłe.Uważam, że trzeba być wdzięcznym losowi za każdy przeżyty w zdrowiu rok i z uśmiechem wchodzić w kolejny. Tak naprawdę o tym, czy jesteśmy młodzi...

  • W sobotę miesliśmy firmowe wyjście, było fajnie jak zawsze na tego typu imprezach. Jak tylko jest taka możliwość to chodzimy sobie za każdym razem gdzie indziej, dzięki temu odwiedziliśmy już kregle, karaoke, restauracje meksykańską, sushi bar ;) a teraz taki miły miejscowy lokalik :) nie ważne, że na pierwsze drinki czekaliśmu 40 min, główne danie ledwo ciepłe wjechało po jakiś kolejnych 35 min...

  • Beata Kozidrak. Teraz serca mam dwa

    ...nie wiem". Zaśpiewałam o ich życiu. Przy okazji naszych rozmów okazało się, że dziewczyny mogą sprzedać mi fajne ciuchy z Zachodu. Odważne, prowokujące. Jedna z nich powiedziała: "Ty, kotku, jesteś...

  • On? Nigdy w życiu?

    Każda z nas ma swoje wymagania. Wymarzony ON nie może być niski, kłótliwy, zazdrosny... Jednak uczucie bywa ślepe, a czasem też przewrotne. Jeśli więc wykluczasz kategorycznie fana disco polo, bałaganiarza lub urzędnika skarbówki, wiedz, że... nie ty tu decydujesz. Życie i tak napisze swój scenariusz. Przekonały się o tym bohaterki naszego reportażu.

  • Betty Q: W burlesce erotyzm jest środkiem, nie celem

    ...budzi kontrowersji. To pokazanie, że każde ciało może być fajne, atrakcyjne, silne. Dziewczyny odczytują w tym dużo siebie. Lubią tę estetykę, o której wspomniałyśmy: kostiumy, pióra, brokat itd. Bardziej...

  • Hanna Bakuła: Soft-feministka

    Na wizytówce ma napisane „osoba kontrowersyjna” i za taką uchodzi. O tym, jak wytrzymać z różnymi typami facetów i czym się różni dziadzio-kapturek od brzuchacza podlaskiego rozmawiamy z Hanną Bakułą.

  • Trzeba zepsuć tę miłość

    Kocham. Dlaczego więc niszczę nasz związek? Sara porzucała kolejnych partnerów, bo nie chciała, żeby oni odeszli pierwsi. Marcin uważał, że na jego uczucie zasługuje tylko... ideał, więc bliskie osoby wciąż krytykował. Tacy ludzie marzą o miłości, ale nie potrafią jej pielęgnować. Psychologowie nazywają to „syndromem unikania bliskości” i mogą nam pomóc. Trzeba tylko wcześniej wywołać duchy z przeszłości.

  • Niebo i piekło

    ...zniechęcić wiele dziewczyn, które chciały zostać modelkami. Proszę więc powiedzieć, co jest fajnego w pani pracy? - Ona jest fantastyczna! Dziewczyny zwiedzają świat, uczą się języków...