• Informacje na temat:

    fajny na zupę

Artykuły na temat: fajny na zupę
  • Olga Frycz: Świadectwo dojrzałości

    Grzegorza, był twoim trenerem. Mało romantyczny początek.  - Grześ jest właścicielem klubu. Gdy go zobaczyłam, pomyślałam: "Jaki fajny facet". Jednak bez podtekstów. Na treningach nie miałam szans(...) na plaży, bo mama szła po zupę dla nas. Mieliśmy od półtora roku do pięciu lat i oko na siebie nawzajem. Gdy starsza siostra Marysia wyjechała do dziadków do Zakopanego, bo tam chodziła do szkoły, ja...

  •   pachnie praniem, świeżą pościelą i zupą szczawiową. sprzątaniem. po złej nocy przyszedł dobry dzień, jasny i przejrzysty. jutro tez taki będzie, pójdziemy...

  • Beata Kozidrak: Siła jest w każdej z nas

    Spotykamy się w nowym warszawskim domu Beaty Kozidrak. Przyjeżdżamy niemal jednocześnie. Patrzę na kobietę z małym chłopcem. Wygląda jak mama, a nie babcia Sebastiana, którego mi przedstawia. W domu widać rękę i serce Beaty. Jest ciepło i przytulnie. Od progu pachnie zupą jarzynową. I choć artystka zmieniła w swoim życiu wszystko, niezmiennie rodzina jest dla niej najważniejsza.

  • Kuroniowie: Smaki rodzinne z historią w tle

    ...patelni na wielką pulpę. Zawsze kręciło mnie szukanie fajnych połączeń smakowych. Pierwszy raz sam eksperymentowałem na koloniach, wpychałem się do kuchni, i chciałem pomagać kucharzowi.  To(...) laurowe i ziele angielskie i gotuj około 30 minut. Po tym czasie dodaj pokrojone w kostkę ziemniaki, gotuj na małym ogniu jeszcze 15 minut. Zupę dopraw solą i pieprzem. Podawaj z grzankami, posypaną...

  •   od dwóch dni konsumuje mnie jakiś włoski insekt, mam już z 4 bąble.   Ale nic to wobec dobrego serca Mojego - pozwolił mi dziś polenić się i zostać...

  • drugi wpis z rzedu, kulinarny, bo zainspirowanam niezmiernie :) wiec zrobilam zupe, ale nie taka zwykla, bo przeglad warzyw w lodowce i zarazarce zrobilam...

  • .... A wraz z nim szczęście- spełnienie. Kuruję się fajnym towarzystwem , dobrymi książkami, i pisaniem tutaj. Gdy przychodzi złość wsiadam w trajtek i jadę na basen. Po 2 kilometrach wszystko staje...

  • ...wymyslilam. Mialam kilka koncpecji juz jakis miesiac temu, ale wszystko, co chcialam kupic, M. sobie sprawil, gdy byl w Stanach. I masz tu babo placek:D A moze ktoras z Was podsunie mi fajny pomysl...

  • No właśnie, chyba jestem wyrodną matką, bo przez cały tydzień nie zdążyłam się tutaj pochwalić, że idzie pierwszy ząb. Zauważyła go lekarka (shame on us...

  • Fajnie , fajnie :))) Też w kuchni palę Ale .... hmmmm Gorecki... powietrze świeże jest... nie chciałabym urazić ;)ale tak jakoś mi sie rzuciło w oczy. 2007-4-26...

Przepisy na temat: fajny na zupę
  • Zupa tom yum - ulubione danie kuchni tajskiej Pascala Brodnickiego

    ...i dokładnie umyć albo złowić jakąś rybę i zrobić fajną zupę" - zauważa w rozmowie z PAP Life Brodnicki i wylicza, że podstawowymi składnikami tamtejszej kuchni są: trawa cytrynowa, galangal, chili...

  • Dominika Wójciak: Warzywa to dla mnie temat rzeka

    ...brukselka, która była traumą z dzieciństwa - podobnie jak brokuły albo szpinak - jest jadalna, a nawet super smaczna. Na pewno znasz zupę krem z gruszki i pietruszki. Zdarza ci się w ogóle łączyć(...) roli, bo to jest korzeń, ale też natka, która fajnie podbija smak i świetnie łączy się z pieczonymi warzywami. A propos zupy - w książce jest przepis na zupę pietruszkową z kwaśnym jabłkiem, z szarą...

  • Zdrowsza alternatywa dla popcornu i paluszków

    ...z dobrym dipem. Ładnie zapakowane mogą być fajnym prezentem, ale najszybciej znikają, kiedy śledzimy niesamowicie pasjonujący mecz w telewizji lub siedzimy u przyjaciół na plotach" - radzi w swojej...

  • ​Tapas, czyli "pokrywki"

    Słynne hiszpańskie przystawki, czyli tapas lub pinchos, jak kto woli, w dziesiątkach odmian, wszechobecne w barach, ale też nieodzowne w najbardziej renomowanych restauracjach, powszechnie nazywane kuchnią w miniaturze - o fenomenie miniprzekąsek pisze Maciej Bernatowicz.

  • Dzięki kolorom nabieram energii

    Anna Starmach, jurorka programu Masterchef, opowiada o swoich kulinarnych fascynacjach.

Dyskusje na temat: fajny na zupę
  • Re: Zupa z fasolką i wołowiną

    No fajnie fajnie, zupa sycąca ale niezbyt fit. Ja niestety jestem na diecie i dodatkowo stosuje iqgreen więc taka zupka raczej się nie nada. Tym bardziej, że jedyne mięso jakie moge to drób. Ale pomysł na zupę fajny, na późniejszy okres się nada.

  • Re: Spacer plus zupa z dyni

    oj tam oj tam, jesienny tez jest fajny, moze sie skusisz, ale z calym ekwipunkiem nieprzemakalnym ;) ;) buziaki! lubię deszcz, ale może nie jesienny a np. czerwcowy..., a przepis na zupę dyniową zapisałam...;))pozdrawiam Ula;)

  • Re: Jak przygotować szparagi?

    Fajny wywar na zupę wychodzi z tych odłamanych końcówek. Serio.

  • Re: Chyba sobie utyję, a co:)

    Robi utyj sobie, a co :) ja co prawda nie jadlam jeszcze sniadania, ale i ciasto w planach i wolowina na 'dziko' Luci w lodowce :) a! i jeszcze do tego twojego zimowego obiadu dodalam zupe rozgrzewajaca, to dla tych co zimno dzis maja. Fajny ten Twój przepis na zupę. Ja dzis robię lekka zupę z soczewicy:))