• Informacje na temat:

    galantyna jak zrobić

Artykuły na temat: galantyna jak zrobić
  • Jak powinno byc, a jak nie jest czyli wielkanocnych wspomnien Luci czesc trzecia i ostatnia

    ...  i nie rozumieja, jak mozna cos kwasnego jesc, szczegolnie zupe. Ogorki konserwowe czasem lubia i papryke marynowana i grzybki wiec moze i z czasem mozna takiego niereformowalnego powoli nauczyc naszych(...) swieci, a jajek sie nie maluje. Jajka na twardo je sie i to wszystko. Po swieceniu mozna bylo pozwolic domownikom na podjedzenie jakis specjalnosci  miesnych, post zostal zakonczony. A ja powinnam...

  • JADLODAJNIA  .... dzis LUCIA

    GALANTYNE  z kaczki .... Co nam potrzeba ... duzy garnek, litrowy sloik z woda, deseczka ktora miesci sie w garku, sciereczka lniana i sznurek kuchenny ( jak do szynki , no chyba, ze ktos ma taka(...) " wloszczyzna jak do rosolu 3 jajka na twardo 0,5 kg miesa mielonego ( moze byc wieprzowo- wolowe ) 2 jajka surowe bulka tarta ( 1/4 szklanki ) przyprawy ... sol, pieprz, papryka, czosnek ( duzo ) To...

  • Zjawiska niecodzienne

    ...potrafi robić rzeczy, do których ja się nie biorę. Do dziś nie wiem, jak sprawić rybę, mimo że pracowałam w restauracyjnej kuchni. A mąż, chociaż nie ma takiej praktyki, genialnie sobie z tym radzi(...) wstępie. Przy pewnym wysiłku mogłabym opanować anatomię drobiu, ale po co, skoro mam Kubę? Dzięki jego pomocy od święta przyrządzamy włoską wersję galantyny z kurczaka, czyli galantyna di pollo. Tę zimną...