• Informacje na temat:

kolacja dla przyjaciół

Artykuły na temat: kolacja dla przyjaciół
  • Dacquoise z kremem pistacjowym i truskawkami czyli wczorajsza kolacja u przyjaciół…

...  Wczoraj byliśmy zaproszeni do Caludi i do Eric’a na kolację. Antek skończył o 19h swoje granie w konserwatorium. Pojechaliśmy po niego i ruszyliśmy do naszych przyjaciół. Bardzo lubimy z nimi(...) aperitif, przystawkę i danie główne, ja przybyłam z deserem. Apetyty nam dopisywały bo nie zostało ani kruszynki: z przystawki, hachi z kaczki i z mojego ciasta! Do tego szampan na aperitif, dla...

• Pysznie dla rodziny i przyjaciół

Książka ta powstała z pasji. Ale nie z pasji do jedzenia, lecz do gotowania dla innych. Z pasji wspólnego spędzania czasu przy stole i dzielenia się radością z odkrywania nowych smaków. "Pysznie dla rodziny i przyjaciół" to pierwsza w Polsce książka, która zawiera gotowe propozycje zestawów dań na domowe przyjęcia - obiady oraz kolacje - przygotowane z myślą o co najmniej 6 osobach.

• Lekka kolacja sprzyja zdrowiu

Badania przeprowadzone przez University of Surrey wykazały, że czas posiłku może mieć istotne znaczenie dla wagi i zdrowia. Z badań jednoznacznie wynika, że spożywanie ciężkich posiłków o późnych godzinach ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Specjaliści zachęcają, aby ostatni posiłek spożyć przynajmniej trzy godziny przed snem i zadbać o to, aby była to lekka kolacja. Ten zabieg może...

• Pavlova z cytrusami i sobotnia kolacja z szefową

...wierzchu cytrusy, skórka z limetki i listki mięty… Felder dodawał pokrojone w paski daktyle suszone co mi się jakoś nie za bardzo podobało… jego krem to była tylko bita śmietana – zbyt lejąca jak dla mnie by ciasto się dobrze trzymało jeśli użyjemy śmietany 30% tłuszczu ; znany cukiernik pewnie używa tej 36%...   Sobotonia kolacja należy do udanych i wielce przyjemnych! Ucieszyłam się bardzo bo moja...

• Zabójcza kolacja

...na temat jej leczenia. Jonathan A Edlow jest również autorem wielu opowiadań medycznych dla magazynów takich jak: Boston Magazine i Family Circle. Kilka z nich znalazło się w książce Zabójcza kolacja(...) wciąga, jak najlepszy thriller. Zatrucia jadem kiełbasianym w trakcie biesiady w gronie przyjaciół. Dur brzuszny w soku czy wilcza jagoda w źrenicy małego chłopca. Toksyny i drobnoustroje czekają na...

• Francuska kolacja - kuchnia z polnocy

Wczoraj bylismy u naszych przyjaciol na kolacji... milo, cieplo, sympatycznie z daniami rodem z Lille i polnocnych obszarow... Dla Zawszeani - taka proszona...

• .... Antek wyszalał się w klubie dla dzieci dodatkowo. Ale jak twierdzi mój mąż Club Med nie jest absolutnie wart pieniędzy jakie za niego biorą. Podobno pokoje w rzekomym standarcie nie osiągają pułapu(...) pojechali… a resztę zobaczę na zdjęciach i wtedy coś więcej opowiem.   Tymczasem dziś rano na mszy spotkałam moich przyjaciół Anne i Didier – to ten od domku z piernika, gdzieś na moim blogu...

• Jak smakuje najlepszy przyjaciel?

Psie mięso je się w Wietnamie od dawna. Ale płynąca z głębi serca miłość do czworonożnych przyjaciół to coraz częstsze zjawisko. Oznacza to, że pupil jednego człowieka może być kolacją drugiego i to dosłownie - biorąc pod uwagę działalność przestępców uprowadzających psy. Swoich psów nie jem - Nigdy nie zabijamy własnych psów dla mięsa. Teraz jem w restauracji, więc nie obchodzi mnie jakie...

• Przyjaciele snu

...przeznaczonych na sen godzin nocnych. Kąpiel, piżamka, kolacja i buziak na dobranoc to tylko najbardziej podstawowe etapy układania szkraba do snu. I nie zawsze wystarczą, by ten smacznie zasnął. Co jeszcze(...) niepokoić. Zwłaszcza gdy usypia sam, we własnym łóżeczku. Dobrym wyjściem będzie mała nocna lampka. Możesz kupić taką dla dzieci, np. w kształcie księżyca. • Kojący smoczek Wiele maluszków, nawet po...

• Najwierniejszy przyjaciel

...przewija się i ozdabia wachlarz ich życia. Była wrażliwa na estetykę - Moja mama, która wychowała się w Drelowie na Podlasiu - wspomina Sława Przybylska - była uosobieniem miłości i życzliwości dla całego(...) i brata, pozornie nie poświęcając nam dużo czasu. Działał na nas Jej przykład: uczciwość, miłość, otwartość. Takie były Jej książki, które pisała dla dzieci i młodzieży - pełne czułości i wrażliwości...

Zdjęcia na temat: kolacja dla przyjaciół
Przepisy na temat: kolacja dla przyjaciół
  • Pyszne przepisy na Światowy Dzień Makaronu

Okazji do świętowania jest wiele – rodzinne spotkania, urodziny, romantyczne kolacje we dwoje, kolorowe kinderbale czy domówki ze znajomymi. A co można świętować każdego roku 25 października – i to na całym świecie? Oczywiście Światowy Dzień Makaronu – to znakomity pretekst do spotkań i pysznych, kulinarnych podróży. Zaprośmy przyjaciół do wspólnego gotowania albo zaskoczmy ich przepysznym...

• Z miłooości do truskawek!

Truskawki kojarzą się z radością, słońcem i oczywiście z miłością. Przywołują wspomnienia wakacji u babci, są też doskonałe jako dodatek do szampana podczas romantycznej kolacji. Stanowią również inspirację dla artystów i obiekt pożądania dla… fanów tenisa! Z miłości do tych owoców powstają także pyszne przetwory od Łowicza, który w ich stworzenie wkłada całe serce. Truskawki odwzajemniają to...

• Magia cypryjskiej kuchni

Podróże to nie tylko zabytki, piesze wycieczki i piękne plaże. Podróże to przede wszystkim odkrywanie kultury i smaków regionu. Na takie kulinarne wędrówki dobra jest każda pora roku, ponieważ wszystkie, kolejno niosą ze sobą niezapomniane smaki i aromaty. Cypryjczycy gotują sercem, a do tworzenia swoich znakomitych potraw wybierają te składniki, którymi aktualnie obdarza ich natura. Dlatego...

• Lasse Andersen radzi, jak z owsianki uczynić modny specjał

Andersen owsianka jest jak pokarm dla duszy, po który sięgał mieszkając w Londynie. - Jest tania, pożywna, pyszna - przekonuje Lasse, do tego daje bardzo szerokie pole do kulinarnych eksperymentów. Pożywne śniadanie, sycąca kolacja, zdrowa przekąska - każda pora jest dobra na owsiankę. Co więcej, jako pokarm dla duszy, można ją doprawić w zależności od nastroju - odrobina słodkiego miodu...

• Europejski Dzień Śniadania

...wypełniony pracą, obowiązkami domowymi czy nauką. To co zjemy rano w dużej mierze może mieć wpływ na nasz nastrój i nastawienie na cały dzień. Dlatego powinniśmy przykładać większą wagę do tego, co jemy na(...) śniadanie razem ze swoimi dziećmi! Oznacza to, że śniadanie jest dla nas ważnym posiłkiem, jednak jak sprawić, żeby było również wartościowym i dawało nam energię ma cały dzień? - Pyszne...

• Restauracja Blue Cactus & Iguana Lounge

...z Meksykiem. Obecnie nazwa ta określa rodzaj kuchni charakterystyczny dla pogranicza tych regionów. Mieszanka dwóch kultur zaowocowała wyjątkowym połączeniem smaków i narodzinami zupełnie nowej kulinarnej jakości. Do klasyków tej kuchni zaliczyć można m.in.: enchiladę, burritos, soft tacos, chimichangę oraz wyśmienite margarity . Inne dania, dla których goście wracają do Blue Cactusa od lat, to także...

Dyskusje na temat: kolacja dla przyjaciół
  • Re: Walentynki

Jestem za każdym świetem które zbliża ludzi. Co w tym złego, że jeden wieczór spędzicie na cześć miłości, a kolacja nie będzie jak zwykle dożywianiem w pośpiechu, tylko zyska świąteczną oprawę? Co(...) sami. Przecież przyjęcie imieninowe może być popisem portfela, a może też być okazją do fajnego spotkania przyjaciół. Nie buntujcie się przeciwko tytułowi i dacie święta, tylko z morza kiczu

• Re: 15-latka zachwyciła swoją postawą cały świat. Jej zdjęcie obiegło internet

Parę lat temu z grupą przyjaciół byliśmy w USA.Jakim dla nas było zdziwieniem,gdy zapoznany w samolocie mężczyzna zaprosił nas do siebie?Zaznaczam,że nie byliśmy młokosami bez wyobrażni(nie obrażając(...) tylko gospodarz i jego żona.Trzy sypialnie przygotowane,kolacja na stole.Bardzo sympatycznie.Rano po śniadaniu podziękowaliśmy i ruszyliśmy dalej.Mieliśmy zwiedzić San Francisco,więc pan zaproponował

• :(((((((  :)))))))) rozdwojenie

, o tak duuużo herbaty, żeby nie czuć głodu i kolacja - 2 połówki chleba. No i tak żyłam baardzo długo. Oczywiście okresu nie miałam, włosy wypadały...Dramat, ale ja dalej swoje!!! Nie miałam przyjaciół(...)!!!!Zrób to właśnie dla siebie, a jak nie potrafisz to przynajmniej dla bliskich...Pozdrawiam serdecznie, przytulam:))) i trzymam kciuki:)) Wiem, że tak naprawdę chcesz być szczęśliwa, każdy chce, a to